Nette GMs

- Zwerge im All
Gerugon

Nette GMs

Beitragvon Gerugon » Di 28. Jan 2014, 07:24

"Greetings Tascha Shi'jun, GM Ood here.

We have now returned the Scorpion Navy Issue to your hangar at Shuria X - Moon 16 - Ministry of Internal Order Assembly Plant. Only items destroyed with the ship will be returned. We are sorry but we can not reimburse items that are dropped into the wreck.

Note that we have removed the insurance payout of 38,509,180.00 ISK you received for the ship loss. Further details are available in your character's eve-mail inbox.

Please understand that this reimbursement is an exception to our standard policy and I cannot guarantee that other lost ships will be returned in a similar manner.

Thank you for your patience and if you have any further questions or concerns, please don't hesitate to update this support ticket.

Best regards,
GM Ood
CCP Customer Support | EVE Online | DUST 514"
Gibt also doch noch etwas Gerechtigkeit in Eve und GMs die das Ganze umsetzen. Das Schiff hatte ich durch einen Ganker verloren der neue Spielmechaniken recht effektiv ausgenutzt hat.
sofalord

Re: Nette GMs

Beitragvon sofalord » Di 28. Jan 2014, 07:59

Einen hat man "frei" , der zweite reimburst durch Gm's ist relativ schwer durchzusetzen ..
Freakoo

Beitragvon Freakoo » Di 28. Jan 2014, 11:48

Hi was ist den ein reimburst ? Und wovon hat man den den ersten immer frei ??
Danke schon mal :)
Gerugon

Beitragvon Gerugon » Di 28. Jan 2014, 15:02

Wenn man geganked wird anscheinend, also durch einen Trick abgeschossen werden und der Ganker wird nicht von concorde erledigt. Ich hab mein Schiff allerdings erstattet bekommen weil der "Trick" mit dem heutigen Patch behoben wurde und wohl wirklich gegen die Spielregeln war.

Zurück zu „Eve Online“